Bröllop !

Det har nu blivit lördag och det är dags för magnus och emmas bröllop. Vi har en hel del att göra så jag ska fatta mig kort. Igår drack jag, Robert och Jansson öl och kollade teve. Även Lisa och Sofia var med, inte att förglömma. Runt ett bestämmde vi oss för att gå och dricka en grogg på pizzan. När vi väl kom fram så fick vi inte köpa något för dom skulle stänga. Vi provade med raggarklubben men dom höll också på att stänga så vi begav oss hem. Var väl vad jag hade att säga om gårdagen. Ida-Marie du är självklart bjuden, återkommer med tid och datum senare. Ska lägga upp två bilder hade jag tänkt, eftersom det blev ett kort inlägg så kan jag ju kompensera med bilder.


Älskar dig gumman !


Samt en idolbild på Base TheHoff Hansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0