Bit för bit

Bit för bit så tar vi oss igenom berget av saker. Toaletten och köket samt en del utav hallen är nu nästan klara. Eller dom ser klara ut iaf ; ) Det är så fruktansvärt mycket saker som ska läggas på plats. Sen vill man ju lägga allt där det ska ligga sen också för att slippa en massa extra arbete. Men som sagt det syns att vi har kommit en bit på vägen.
Besiktningen av gamla lägenheten gick kanon. Det var Jörgen som besiktade och när jag kom in genom dörren så sa han att du kan vända om igen ; ) Han var alltså nöjd ! Känns skönt som satan. Kan man lägga den bakom sig, för jag märkte under städningen att det är fan inge roligt att städa en lägenhet kliniskt ren. Dessutom när man inte ska bo i den och man har en annan lägenhet som man vi få iordning. Men men nu är det gjort iallafall. Vi är hemma på svängvägen och ska låna duschen nu. Ska sätta upp duschstången och drapperiet imorgon hade jag tänkt.

Och Jansson, det behövs ingen jävla I-Balk ; )

Sen var det en sak till, Lisa min ros. JAG ÄLSKAR DIG !



Har hittat en film på tuben som säkert alla har sett redan. Den är rätt frän faktiskt och jag tycker att dom gör det riktigt bra. Så för er som inte sett den så får ni se den nu.



Kommentarer
Postat av: Jansson

Haha, jasså, är du riktigt säker?;)Har ju annnars ett par balkar som är till Stabil som jag tänkte skulle göra sig bra i ditt nya badrum.

2009-02-06 @ 04:58:38
URL: http://galvpojkarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0