Ännu en dag

Har inte gjort så mycket idag, tvättat lite kläder samt skickat in en arbetsansökan. Får väl se vad jag får för svar. Sista ansökningsdagen är inte ännu så det är ett tag kvar till besked. Hoppas kan man ju göra iallafall. Det är väl vad som är värt att berätta om dagen. Har kollar statistik över bloggen och jag måste säga att det är inte dåligt, men samtidigt inte så bra som jag skulle vilja ha det. Och andra sidan så gör jag ju ingen reklam för bloggen heller. Läsare eller inte, men kommentarer är alltid trevliga att få. Säga gärna till om ni har några förslag på vad ni vill se på bloggen



Det syns dåligt. Men jag ligger mellan 10-15 beöskare varje dag.


Det är ju tisdag så det är dags att lägga upp ett dragspelsinslag


Sven-Olof Grönberg


Love you L !

Kommentarer
Postat av: Jansson

Haha, klart att jag kommer på Fredag. Du vet dagen är ju lång om man kliver upp tidigt och gör sena kvällar. Man hinner ju med mera då.

2009-02-24 @ 16:38:41
URL: http://galvpojkarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0