Älskade underbara du !

Är alltid så underbart att vakna bredvid dig. Är så underbart att vara tillsammans med dig. Är så underbart att göra saker tillsammans med dig. Kort och gott, oavsett vad man gör tillsammans med dig så är det underbart. Lisa du är mitt allt och det bästa som har hänt. Du ger mig allt jag behöver ! Kommer aldrig att lämna dig !


Måste ju tacka Bocka för gårdagen. Var riktigt trevlig, det får vi göra om ! Annars har jag inte så mycket mer att tillägga just nu. Tänkte lägga upp en Lasse Stefanz video. Det är nämligen så att morsan fyller år idag och hon gillar Lasse Stefanz.


Kommentarer
Postat av: Boak

Du är utmanad av oss =)

2009-02-16 @ 15:41:34
URL: http://galvpojkarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0