Händelserik dag !

Åkte till Vilhelmina för att kolla synen hos optikern idag. Efter smärre bestyr så kom jag fram ! Körde nämligen av vägen. Men bilen klarade sig och jag klarade mig så det är ingen fara. Fick sladd i en kurva och naturligtvis returkast och sedan ner i diket. Men jag hade så pass låg fart väl nere i diket så jag kunde köra upp på vägen i princip. Väl hos optikern så visade det sig att jag har brytningsfel på höger öga. Finns glasögon som får bort detta. Men optikern såg det inte nödvändigt då suddigheten endast framträder då jag blundar med vänster öga. Vilket jag aldrig gör. Men ett par läsglasögon från OKQ8, typ 3+. Ger ju en oerhörd karaktär i hela ansiktet. Så isf siktar jag nog på ett sådant par ; ) Hälsade ju som bekant på lilljänta igår och tog en massa bilder på henne. Så jag tänkte lägga ut ett par stycken nu. Och Robert, jag såg nu att det var lucka 4 jag lade upp igår. Därför lägger jag upp lucka 3 idag istället.

       
   

Så underbart söt =)




Lucka 3




Lisa du är fantastisk !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0