9:e December

Befinner mig i Dorotea idag. Tidigare i förmiddags så har vi städat lägenheten inför besökarna i morgon. Måste väl se hyffsat ut antar jag ; ) Lisa jobbar tills nio ikväll och medans hon gör det så ska jag och Svensson grejja lite med Brunen. Ska byta några bussningar. Fattar inte att veckorna går så satans fort. Imorrn är det torsdag och den brukar går fort. Och när det väl är fredag kan man säga att veckan är slut. Helgen brukar ju ha en tendens till att gå fort som fan ; ) Ihelgen blir det iaf inga stora utsvävningar. Lisa jobbar hela helgen, så jag blir nog i Dorotea jag också. Och på söndag ska jag fara och hälsa på jänta =) Ska även nämna att Lisas semester närmar sig. Längtar som fan ; ) Måste tacka Lovisa för kommentaren. Roligt att någon uppskattar julkalendern ! Nej nu ska jag snart hämta Lisa på skolan och skjutsa henne på jobbet. Ska följa henne så jag får kopiera några papper jag ska ha till min ansökan för busskortet.


Lucka 9



Lisa, ja tyck som om du !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0