3:e December

Snart helg igen. Helgen ser ut på följande vis att Kattis kommer och bor hos oss. Vi ska nämligen på fest under lördagen. Det är Lena som bjuder på fest och det kan nog bli riktigt trevligt. Även BOAK ska dit så det blir nog riktigt fina fan ; ) Hur fredagen ser ut det vet jag inte ännu. Det enda jag vet är att jag ska til optikern imorrn. På ett sätt skulle det vara bra om det var synen, för då vet jag vart huvudvärken kommer ifrån. Men och andra sidan vill jag ju inte ha sämre syn heller. Aja nog om detta. Som svar på din kommentar Robert. Jag har inget jobb som busschaufför på gång. Men jag har tänkt att ta busskortet iaf.

Nu ska jag ta och diska och sedan duscha. Ska åka till Junsele och hälsa på Otihilia idag efter 3 veckors glapp ! Känns bra att få träffa lillgumman igen. Ska ta med mig kameran dit så det blir nog lite bilder på henne någon dag framöver =)


Avsnitt 3


Lisa du är snygg !


Kommentarer
Postat av: Robert S

Okej då vet jag. Men du, det där är faktiskt lucka 4! Vart tog lucka 3 vägen?

2009-12-04 @ 10:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0