1:a December

Har vart och hämtat tvätten och vikit denna, diskat och plockat lite hemma. Som jag sa igår så skulle jag ju börja med julkalendern idag. Och det ska jag också, men nu när jag kollar över alla avsnitten så har användaren som laddat upp dessa bara laddat upp halva förstaavsnittet. Fruktansvärt enerverande, men det är inget att göra åt. Ni får ha överseende med detta. De andra avsnitten verkar var okej. Hur som helst så jobbar älsklingen. Sen ska hon på någon liten tillställning ikväll med jobbet. Så hon kommer hem förnst imorgon.

I år blir det Kurt Olsson´s julkalender. Varför jag valde denna vet jag inte riktigt. Nog för att jag tycker att det är en utav de bättre julkalendrarna. Men sen såg jag ävena tt alla avsnitt fanns så då tyckte jag att det var perfekt. Lars Brandeeby är mannen som spelar Kurt Olsson. Hans rollfigur är känd genom Kurt Olsson´s television, Hemma hos Olsson m.m. Hur som helst så känner nog de flesta till honom. Här är första avsnittet iaf.


Lucka 1


Lisa, du är fantastisk !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0