13:e December

Gårdagen bestod av följande. Efter Lisa slutat jobbet och efter att vi ätit så for vi ut och drog raggen. Efter nio då Kattis hade slutat så fortsatte vi att snurra på byn. Hotellet var öppet och vi hade som lördgasnöje att titta på alla som ramlade på isbelagd mark p.g.a för stor alkoholkonsumtion. Hur folk blev utkastade m.m. Det blev trots detta tidigt isäng eftersom att Lisa skulle upp och jobba, även jag skulle upp tidigt. Efter en smörgås och en förpackning juice på OK så åkte jag till Junsele för att hälsa på Othilia. Var där ett par timmar under förmiddagen innan jag åkte hem. Väl hemma i Åsele for jag på svängvägen för att umgås med brorsan en stund innan han skulle till Lycksele. Försökte att tigga mig kaffe hos Boak, men han var trött och bakfull så han orkade inte. Ringde även Fanto och Emil, men ingen av dessa två svarade. Känns rätt bra att det vart en lugn helg, eller jaaa, drack ju trots allt en folköl igår ; P Nej nu har jag nog min kära sambo och svärmor hemma snart. Lisa slutade jobbet klockan nio. Svärmor sover här inatt då vi ska till Umeå imorgon. Snart har mitt hjärtas fröjd och glädje semester, 3 dagar kvar. Känns riktigt trevligt att ha henne hemma nu ett tag. Julen är en glädjens högtid som man ska dela med någon man tycker riktigt mycket om, helst Lisa =) Nu kommer dagens avsnitt av julkalendern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0