11 December

Har varit på svängvägen nu ett par timmar, har även ätit där. Ska packa lite saker nu innan jag drar på byn, tänkte även ajg skulle hinna diska. Ska träffa Peter, sen ska vi se fyrverkeriet innan jag åker till Dorotea. Blir där hela helgen. Men jag tänkte att jag får ju inte glömma mina kära läsare för de. Ska lägga upp dagens avsnitt av julkalendern och även veckans låt. Gumman åkte mitt på dagen till Dorotea, hon jobbar tills nio ikväll. Är finalen för Idol ikväll, är rädd att jag missar en del genom att jag inte åker förnst efter åtta. Men man kan ju se det på internet. Sen tycker jag att röstningen är mest värt att se ; P Och fortfarande så är avsnitten inte i ordning =(


Lucka 12

Och här kommer veckans låt.


Bröderna Slut - Hunni bunni hunn
En riktigt klassiker ; P


 

Älskar dig gumman min =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0