10:e December

Dagen har bestått av följande. Vi fick besök av två stycken imorse som ville titta på lägenheten. Efter detta så for Lisa till tandläkaren, en visit på mammas jobb där jag fick det glädjande beskedet att bilen var helt oskadd, handling på Ica och sedan iväg på Blomhörnan för att köpa lite julblommor. En, hyasint och julstjärnor. Vi ska ha mor&far på middag ikväll så vi håller på att förbereda maten just nu. Vad som händer ikväll vet jag inte riktigt, tänkte bjuda Peter på kaffe iaf. Sen är det såhär att Göran Edström a.k.a Gurra Gazol har släppt två nya singlar som jag tänkte lägga upp här för allmän åhörning. Politiker och Eagle fly over the sky, lyssna och njut kärra vännerrrrrr. Även dagens avsnitt av julkalendern ska upp. Och eftersom att miff*t som lägger upp dessa klipp inte kan skriva dom i ordning och dessutom inte lägger upp alla så lägger jag upp lucka 11 idag. 10 kommer väl fram framöver någongång.


Lucka 11



Politiker


Eagle fly over the sky

Helt jävla underbart !



Lisa !


Kommentarer
Postat av: idamari

Ska ni flytta?

2009-12-10 @ 16:10:17
URL: http://idamarithornberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0