Ryggvärk

År ju tamme satan bedrövligt hur dåligt tränad man är. Har vart ute och skottat grus med jaktlaget ikväll. Det var iofs ganska mycket grus, men vi var ju sex stycken så man tycker ju att det inte borde vara så jobbigt. Jo tjena ! Eller jag ska väl inte påstå att det var jobbigt. Men min rygg höll tydligen inte med. Har ont så guds förbannat i ryggslutet. Nej nu är det verkligen dags att börja träna. Inte träna för att se ut som Arnold Svartneger. Men i allafall träna upp muskelaturen lite, och framför allt ryggen ! Nä nu tror jag det blir lite dator, tv och kaffe. Innan jag lägger mig för kvällen. Är rätt trött faktiskt !


Kommentarer
Postat av: Hulk Hogan

Kanske beror på att du har världens slöaste jobb att du är otränad ;)

2009-08-11 @ 09:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0