Kväll, åter igen.

Har jobbat idag, i vanlig ordning. Har tillbringat största delen av dagen ute på älven. Vi har kört bort en tuva som legat vid intaget sedan förra veckan. Den var riktigt stor, men nu är den bort iaf. Imorgon åker jag upp till Stalon och blir där hela dagen. Är skönt att vara på något annat ställe ibland ! Ikväll så har jag vart till Junsele och hälsat på lilljänta. Hon är så mysig så =) Har suttit bredvid henne när hon badat. Hon är riktigt söt =) Sitter och tittar på teve just nu. Har ätit och diskat bort lite för ett tag sedan. Blev sen middag eftersom det tog tid innan jag kom hem från Junsele. Älsklingen är i Dorotea. Hennes bror fyller år idag så hon blir där ikväll. När hon kommer hem vet jag inte riktigt. Antingen imorgon eller på söndag. Hon jobbar ihelgen så hon blir där. Vet inte om jag har något mer att berätta. Ja det skulle väl vara de att vi har vart och kollat på en tvättmaskin idag. Vi såg ett bra erbjudande i ett reklamblad. Men hur vi gör får vi se. Det blir en tvättmaskin av något slag iaf.
Nepp, nu ska jag bränna en skiva tills imorgon och sen ska jag nog sova.

Lisa, jag älskar dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0