Höst

Imorse när jag gick på jobbet så kände jag mig tvungen att hämta mössan ute i förrådet. Kändes att hösten är nära, har vart en riktig höstdag. Kallt på morgonen och varmare frammåt dagen. Har gått riktigt bra att jobba idag, känner att jag har hunnit med mycket. Dessutom så har jag vart i anslutning till bilen hela dagen så jag har spelat Onkel Kånkel hela dagen. Vilket är absolut självklart med tanke på det som hänt ! Nu så har vi ätit och gjort bort diverse bestyr. Ska dricka kaffe nu och kolla runt lite på nätet innan jag tar mig ann den andra datorn. Lillebrorsan ska ta den med sig till Lycksele nästa vecka då han börjar gymnasiet. Ska tömma den på det jag har kvar. Det är väl vad kvällen har att erbjuda, om inte gummans pappa kommer hit och ska titta på köket han ska få ta utav min pappa. Blir ev. en tur till Yxsjö alltså. Men något som jag vet med all säkerhet att jag ska göra, det är att dammsuga hallen. Är grus som satan där nere. Nä, nu blir det facebook en stund. Ska se om jag kan spöa gumman i sparkle ; )

Puss på L !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0