fredag

jaha då var det helg. har nyss ätit pizza med gumman och kattis och just nu spelar jag meduza och dricker öl. väntas få besök av robert senare under kvällen =) kattis är alltså här ihelgen, vi ska på fest imorgon så hon hänger med. har jobbat idag och jag måste säga att jag har haft angenämare dagar. men men, det ska finnas sånna också. tänker inte lägga ner mycket möda på detta inlägg. är rätt slö faktiskt. men vem vet, det kanske kommer upp ett inlägg imorgon. hur som helst så har jag lite nya bilder som jag tänker lägga upp inom kort. men en låt ska jag iaf lägga upp.




Idag blir det en gammal goding. Desireless - Voyage Voyage


Lisa, du är allt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0