det regnar och regnar

När ska detta jävla pissväder sluta ! Har ju regnat tamme fan hela jävla sommaren. Man kan ju fan inte göra något. Eller det kan man väl, men det är ju alltid trevligare med sol och värme ! Håller på att tvätta just nu. Har hunnit med att tömma båda korgarna så jag känner mig nöjd. Dröjer det förhoppningsvis ett tag innan man måste tvätta igen. Men vi har funderat på att köpa en tvättmaskin till lägenheten så vi kan tvätta när vi vill. Så imorgon ska vi på Lappmarks EL och titta på en. Tidigare ikväll så fick vi besök utav Ida, Henke och Noah. Dom har vart uppe i Tärna och åkte nu hemöver. Lilldrängen är så mysig så ; ) Ja det var väl vad jag hade att berätta förtillfället. Måste snart ut till tvättstugan igen, så jag ska ta och avrunda.

Svar på kommentaren jag fick av Hulk Hogan:

Jag vill börja med att säga att du är en satans jävla fjant. Din okunnighet tyder på en klen hjärna. Och av IP-nummret att döma så kan jag med 99,9 % säkerhet säga att du på dagtid uppehåller dig borta på norrstrand. Troligtvis jobbar du inom industrin, t ex Åsele varmförzinkning. Hur som helst så är du en jävla n00b.


Ska lägga upp en inslag av dragspel


Kommentarer
Postat av: Hulk Hogan

Om du skippar att köpa en tvättmaskin och köper ett hantelsätt så kan du börja träna och få till ryggen. Jag Mr Hogan ska ge dig ett program så du blir lika grov som mig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0