Bedrövligt tamme fan !

Har inte skrivit blogg på hela veckan. Men jag måste erkänna att jag är en aning lat när det gäller bloggen. Ska inte lova så mycket hädan efter. Inläggen får komma när dom kommer. Helgen har vart superbra måste jag säga. Igår så åt vi kräftor och drack öl hemma hos mamma och pappa. Senare frammåt småtimmarna så spelade vi kort ; ) Vi hade väldigt trevligt helt enkelt =)  På fredagskvällen så var både jag och gumman trötta så vi gjorde inge märkvärdigt. Var ute och åkte lite bil, ja det var väl det enda. Nu har vi stått och gjort mat. Det blir grillning ikväll så vi ska snart tända. Tänkte jag skulle lägga ut en video som plåster på såren.



Bertils Semestertips



Tack för ihelgen Lisa, Adam, Marcus, Mamma och Pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0