Umeå

Har kommit hem för ett tag sedan efter en dag i Umeå. Vart en del inköp faktiskt. Bl a en dörrmatta, musmatta, blommor, skor och en massa annat. Det finns faktiskt en hel del att köpa. Men man måste ju anpassa inköpen efter inkomsten. Har kokat kaffe och det borde vara klart snart. Ska sätta mig ner, dricka kaffe och vänta på att gumman ska komma hem från jobbet. Hon slutar om några minuter och borde vara hemma om ett tag. Imorrn är hon ledig, vad vi ska hitta på vet jag inte riktigt. Men nog finns det väl alltid något att göra ? På tal om skorna som jag köpte. Var på skopunkten där jag hittade två par skor. Dom jävligt bra priser och jag måste säga att jag tyckte skorna var snygga. Men vad allmänheten och mina vänner kommer att säga om mina nya skor det vet jag inte ; P
Igår så gjorde jag iordning inne i skrubben. Hämtade mitt gamla databord från svängvägen och ställde in det. Tog inte mycket plats men fyller änd sin funktion. Nej, jag måste säga att jag tycker det blev riktigt bra.


Älskar dig Lisa =) !

Kommentarer
Postat av: Idamari

Får man se skorna då?

2009-04-15 @ 22:57:46
Postat av: Galvpojkarna

Tummen upp för dig Basse. Du äro som en frisk vind bland oss.

2009-04-16 @ 08:09:06
URL: http://galvpojkarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0