Soligt och fint !

Det är riktigt kanonväder ute, soligt och fint : ) Sitter och skriver en arbetsansökan som jag ska lämna in idag hade jag tänkt. Har lite justeringar kvar och sedan är jag färdig. Kollar även efter jobb på ams. Just nu så kollar jag igenom vad det finns i Norge och Finland, finns hur mycket jobb som helst. Mycket praktiska jobb också, men jag tror jag är lite för feg för att fara. Man kanske kan få med sig Jansson ; ) Jajam det visar sig. Älsklingen jobbar till klockan fyra har jag för mig. Hon är väl hemma frammåt kvällen iaf. Ja jag har inte så mycket mer att berätta just nu. Men jag kan återkomma med ett inlägg senare ikväll. Ska lägga upp veckans dragspelsinslag.



Amore



Älskar dig min prinsessa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0