Snart helg !

Dagen har bestått utav handling och städning. Började dagen med att åka och handla lite. När vi kom hem så började Lisa att torka ur kylskåpet. Som för övrigt skulle ha behövt torkas ur för länge sen ; ) Medans hon gjorde det så dammsög jag överallt. Hängde ut sängkläderna m.m. Under gårdagen så förberede jag för kalopsen vi skulle äta idag. Och den blev inte dåligt, jävlar så god den var. Denna gången gjorde jag precis som jag blivit lärd. Och det var en vesäntlig skillnad. Kalops, potatis, rödbetor och en lättöl ; ) Hel fantastiskt, kan jag verkligen rekommendera !
Det är väl vad dagen har bestått utav. Under kvällen så har vi vart ute och promenerat en sväng. Vi gick förbi mor&far för att lämna några papper som mor skulle ha till deklarationen hon ska hjälpa oss med. Ha man tur så kanske man kan få igen lite mera. Vi kom hem för ett tag sedan, hade tänkt se Grannfejden. Men vi kom hem för sent så det sket sig. Just nu dricker jag kaffe och fördriver tiden framför datorn. Imorgon är det fredag som ni säkert vet. Ska iväg en sväng under förmiddagen. När jag kommer hem så hade vi tänkt fortsätta städningen. Toaletten skulle behövts skuras, men vi blev lite lat efter middagen så vi skjöt upp det till morgondagen. Ska även ut och äta med galvgänget imorrn, vet inte om Lisa ska följa ännu. Men det blir nog trevligt : )


Midsommarmiddag 2007
Tyvärr så var inte Jansson med på denna middag.


Jansson i egen hög person ; )



Love you more than anything Lisa !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pissbosse

2009-04-24 @ 06:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0