Saturday !

Gårdagen spenderades framför teven. Robert och Sofia kom på besök. Det blev en film med Irene Huss och kaffe, precis som det brukar bli när Robert kommer förbi. Var tänkt att vi skulle ut och pimpla idag, men vädret är ju så dåligt så vi har skjutit upp det. Robert skulle vara hemma ett par dagar nu så vi har ju gott om tid på oss. Var ganska trött igår så det blev rätt tidigt. Imorse så vaknade jag i princip av doften från nybryggt kaffe. Älsklings älsklingen kom med frukost på sängen. Hon är då för underbar =) Kaffe, smörgås och min dagliga dos av vitaminer ; ) Vad vi ska göra idag vet jag då inte. VI sitter vid varsin dator och tar det lungt. Finns inte så mycket att göra när det är såhär dåligt väder = / Får see vad kvällen har att erbjuda.


Visste inte riktigt vad jag skulle lägga upp för bild. Men jag hittade denna i en mapp. Björnspår fotat i Gafsele under en Bäverjakt med Martin förra våren.


Ännu en bild. Rätt färska spår. Martin hade varit efter denna väg någon dag innan och då fanns inte spåren.


Jag älskar dig av hela mitt hjärta LISA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0