Sådär !

Nu har jag gjort klart inne i garaget. Eller klart och klart, dök upp fler projekt ; P Ska sätta upp några hyllor till farsan imorgon. Men det lär gå fort. Sen antar jag att det behöver städas upp också. Men annars så är det färdigt. Ska även åka till Junsele imorgon eftermiddag för att hälsa på lilljänta en sväng.
Hur resten utav veckan ser ut vet jag inte riktigt. Men jag ska iaf iväg och höra om ett jobb. Kan ju ge något. Blir ev. en resa till Umeå med Lisa, svärmor och Lisas bröder också. Får se hur det blir om jag följer eller inte. Vi har iaf tänkt att köpa ett databord när vi åker dit. Eller jag kanske ska säga att det är mest jag som pratat om bordet ; ) Vi har hur som helst hittat två stycken på Jysk för 600 resp 700. Dom föll väl inte i smaken direkt. Men det spelar då absolut ingen roll. Det ska ändå stå inne i skrubben. Och där är det ingen som ser det förutom jag och gumman
.
Har tagit bilder på det jag gjort inne i garaget. Men dessa är på telefonen, så jag ska lägga in dem på datorn någon dag i veckan och sedan publicera dem. Får väl se om jag får ett godkännande av snickare Jansson ; )


Bord 1


Bord 2



Älskar dig mer än något annat min ros !

Kommentarer
Postat av: Jansson

Jag kommer, tar även med mig Gummijucks Lars och hans pipa så får han hjälpa dig att montera.

2009-04-07 @ 08:52:18
URL: http://galvpojkarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0