Så äre !

Har nyss ätit och nu sitter jag och kollar runt på nätet. Började dagen med att ringa endel samtal. Igår ringde jag som bekant till Länsstyrelsen för att kolla vart mitt körkortstillstånd tagit vägen. Hon i växeln sa att handläggarna för den typen av ärenden endast hade telefontid mellan 9 och 11 så jag var tvungen att återkomma. Ringde då dit i förmiddags och fick beskedet om att jag inte hade betalat ?! Dom hade mottagit min ansökan men inte börjat med den p.g.a att jag inte betalat in 220 kr som var kostnaden för detta. Visserligen så kunde jag ju ha räknat ut med lilltån att man måste betala för sig även när det gäller sådant. Men jag kan inte minnas att jag läst om något sådant när jag skickade in det., Har inte fått något faktura heller. Hur som helst så är det nu betalat och kommer förhoppnings snart.
Efter det så gick jag ut i garaget för att sätta upp hyllorna som jag lovat farsan. Men då kom jag på att jag glömt att måla på några ställen. Vilket jag var tvungen att göra innan jag kan sätta upp hyllorna. Så hyllorna får vänta till imorgon då färgen har torkat. Runt 3 åkte vi till Junsele för att hälsa på jänta, och var där ungefär en timma.
Ikväll så blir det nog bara lungt. Tänkte ev. boka en tvätt-tid och skall även se Andra Avenyn. 
Det finns ett program som heter Deadliest Catch och visas på Discovery. Programmet handlar om krabbfiskare ombord på olika båtar ute på Berings Hav. Det visas vid midnatt mån-tors. Förra veckan var det säsongsavslutning vilket jag tycker är synd för jag gillar verkligen den serien. Hur som helst så har det börjat någon liknande serie på samma sändningstid. Så om jag är vaken vid den tiden så ska jag helt klart se det.






Det är ju tisdag och då ska veckans dragspelsinslag läggas upp. Idag är det åter en favorit som spelas. Kostervalsen, en riktigt bra bit ! Har börjat fundera mer och mer på att börja spela dragspel. Vad tror du om att jag spelar och du dansar folkdans Jansson ? ; )


Slutligen tänkte jag lägga upp några bilder på lilljänta. Så söt så =)

   



Jag älskar dig mer än något Lisa !

Kommentarer
Postat av: Jansson

Haha, ja nog kan jag göra det om du skall börja spela. Ska lura med mig Boak då.

2009-04-08 @ 06:08:52
URL: http://galvpojkarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad kul att äntligen få se lilljänta! Hon är ju verkligen en kopia av dig!! Ha en bra påsk!

Kusinen från Ö-vik

2009-04-11 @ 23:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0