Onsdag

Sitter och kollar runt på nätet i väntan på att kaffet ska bli klart. Har vart ute i tvättstugan och startat två maskiner. Tänkte  tvätta lite idag innan jag går på svängvägen. Ska sätta upp hyllorna som jag pratade om igår. Har även lovat farsan att jag ska göra fågelholkar åt honom. Det finns en del holkar på gården, men dessa är gamla och trasiga så det ska upp nya fräscha ; ) Inte så dålig sysselsättning när det snöar och är grått ute ! Höll på att glömma att jag måste på banken idag också. Skulle ta ut pengar igår och bankomaten vägrade att ta mitt kort. Jag provade flera ggr men utan resultat. Det är klart att kortet har ju ett par år på nacken och dessutom lite sprucket. Så det är tid att skaffa ett nytt.



Älskar dig !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste ju fylla på pengar i attomaten

2009-04-08 @ 13:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0