Ny vecka !

Lisa har åkt till Dorotea för att jobba och stannar där tills imorrn. Jag är på svängvägen och grejjar med lite allt möjligt, men just nu skriver jag blogg såklart. Ska ringa till Länsstyrelsen och höra vart fan mitt körkortstillstånd har tagit vägen, är 3 veckor sen jag skickade in det. Sen har jag lite andra saker jag ska göra. Ikväll ska jag och farsan hålla på ute i garaget. Lägga ut trallen och fixa till det sista. Det är väl vad jag har att berätta just nu. Men jag återkommer med ett inlägg senare ikväll. Tänkte lägga ut ett roligt klipp för att glädja er i detta dystra väder.


Klippet är från Sällskapsresan 2 "Snowroller". Pappan i familjen är väldigt snål och vill få in alla familje medlemmar på en fotokarta : ) Dessa filmer tröttnar man aldrig på !


Puss på du Lisa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0