Middag

Nu har jag och älsklingen spisat middag, Kebeb och pitabrö. Alltid lika gott ! Slog upp kaffe och satte mig vid datorn efter middagen. Och märkte till min förvåning att min cd.rom fungerar ! Den har ju jävlats ihelgen, jag tänkte att jag skulle prova. Tro på fan fungerar den =) Men troligtvis kan det vara något glapp eller så, får kolla upp det om det jävlas igen. Ska dricka kaffe nu och sedan fara på svängvägen. Farsan har köpt trallvirke idag så jag tänkte sätta igång med byggnationerna imorrn. Blir det inte så sent så kanske jag målar det sista ikväll också. Skulle vilja få det bortgjort innan jag börjar bygga trallen. Lisa´s bil skulle även ha behövts lagas. Avgassystemet är inte som det ska. Lever satan, hänger troligtvist löst. Måste ta och fixa det något kväll ! Har tagit lite bilder ni ska få se.


Kökslampan som blev uppsatt igår.


Som ni ser passar gardiner ypperligt till tapeten.


13 månader idag älskling =)

Kommentarer
Postat av: Jansson

Vafan e KEBEB????

2009-04-03 @ 05:36:19
URL: http://galvpojkarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0