Lyckat !

Det blev lyckat igår, god mat och trevligt sällskap. I vanlig ordning åt man också tills man knapp kunde stå ; ) Det var synd att Svensson och Emil for så tidigt, men vi får väl göra om det någon gång. Efter vi hade ätit och dom hade farit så for vi ut och åkte bil. Ringde till Pinkan för att höra vad han hade för sig. Han svarade inte och det är inte likt honom så vi åkte upp för att se om det var någon hemma. Han satt och spelade wow, därav anledningen till att han inte kunde svara ; ) Vi åkte vidare och jag tror att vi var efter varenda jävla gata i Åsele. Runt byn, norrstrand, söråsele, åslia, ja överallt ; ) Just före ett så var vi hemma. Vi tittade på teve en stund innan vi la oss. Skulle ju upp tidigt idag eftersom att jag skulle tvätta. Men det uppstod ett litet problem, jag somnade innan jag hann ställa väckaren ; ) Men det ordnade sig iallafall, för jag vakna prick 06.55 så de var ingen fara ; ) Dock har det gått halvdåligt att tvätta idag. En maskin har jävlats på senaste så mitt schema har spruckit lite. Men men det ordnar sig nog. Ska snart duscha och sedan ska vi på svägvägen och äta middag =)
Ikväll skulle jag tippa på att det blir någon film och trevligt sällskap med min flickvän =)

Har en film som jag tänkte lägga upp här. Jag vet inte hur många som känner till den här filmen. Jag kom och tänka på den när jag satt vi datorn en kväll. Jag minns att när jag var mindre så brukade den visas på teve. Jag kan inte säga säkert om det var kring jul. Men jag har som för mig de iallafall. Hursom helst så är det skitrolig och väldigt enkel. Den är uppdelad i tre stycken delar, men jag lägger upp alla. The Plank, heter den ; )


Del 1



Del 2



Del 3



Jag älskar dig mer än något annat Lisa. Du är världens underbaraste =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0