Kalops !

Har bytt till sommarsulor på mors och fars bil. Nu rullar det lätt och fint ; ) Har även haft en matlagningskurs med farsan ikväll. Han har ju berätta för mig hur jag ska göra kalops. Jag har gjort det ett antal gånger och inte fått den riktigt bra. Jag tycker att jag har följt min fars beskrivningar till punkt och prick. Men under utförandet ikväll så blev jag varse om att jag inte har gjort som man ska. Hur som helst så har jag nu lärt mig och hoppas att det blir bra när jag nu ska göra de. Är lite ivrig faktiskt, tror jag ska tina upp älgkött imorrn så jag kan bjuda älsklingen på kalops : ) Inte för att det är hennes favorit mat, det har nog blivit lite ut tjatat ; ) Men jag hoppas iaf att det blir bättre. Så skulle man kunna sammanfatta kvällen. Vet på ett ungefär vilka som är mina läsare. Och en del av er kan säkert redan göra kalops. Men eftersom att jag aldrig haft något recept på denna blogg så kanske jag under morgondagen ska skriva ner receptet och lägga ut det ; ) Nu ska jag snar ringa älsklingen. Hon skulle se på Spårlöst försvunnen som slutade klockan 10 och sen kunde jag ringa ; )




Lisa min babe, jag saknar dig !

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Mmmm lät gott !!

2009-04-21 @ 17:37:07
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0