Ja då var det onsdag !

Strålande solsken, riktigt paradis väder ! Idag är en sådan dag då man skulle ha haft en skoter. Men som jag har sagt tidigarem, man får väl köpa en när man har råd någon gång. Idag har jag iallafall vart uppe på Lappmarks EL och köpt en takkåpa. Blir nog fina fan när den är på plats. Just nu är jag på svängvägen och har hämtat lite plugg och skruv, ska även låna limpistolen utav farsan. Pratade med älsklingen tidigare och hon är snart påväg hem, hon jobbade till tolv idag. Vet inte riktigt om jag har något mer att berätta. Ja det skulle vara de då, vi ska sätta upp en hylla när gumman kommer hem. Den ska sitta i sovrummet ovanför sängen, tror det blir kanon. Eller va säger du snygging ? ; )


Det är en sådan takkåpa jag har köpt.



Älskar dig mer än något gumman, DU är mitt allt !

Kommentarer
Postat av: Linnea

hehe vilken fin takkåpa ;P

2009-04-01 @ 22:09:52
URL: http://svenssonlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0