Ja då var det måndag !

Efter att vi hämtat in tvätten som hängt i tvättstugan över natten. Så åkte gumman till Dorotea för att jobba, hon stannar där tills imorrn. Jag for på svängvägen, ska byta däck åt farsan ikväll. Det är väl vad man kan säga om dagen hittils. Efter jag skrev gårdagens inlägg så var vi på svängvägen och åt middag. Stannade där ett tag, drack kaffe och såg Vad blir det för mat. Han är förjävlig på att laga mat, Per Morberg. Antingen så hatar man honom eller så tycker man om honom. Det blev dock ingen lång visit. Vi höll ju som sagt på att tvätta så det var inte utan att jag kände mig lite stressad. Vi hade en del kvar så jag ville hem och göra bort det. Kvällen varvades med tv och tvätt. Gumman han även med att baka lite bröd : )  Ja så skulle man kunna sammanfatta det.


Bild på jag och Jansson. Eller som BOAK beskrev det, Bröderna Bäver ; )




Älskar dig mer än något annat LisaÄlsklingen. Du och jag föralltid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0