Ja då var det kväll

Har druckit kaffe nu och surrat med Edling ett tag. Pratat om den stundande bäverjakten. Vi ska ut och rekognosera någon kväll, röja upp sikten och framkomligheten ; ) Måste väl även avfyra ett par salvor på banan som man ser om man har samma ultimata träffbild som ifjol ; P Håller även på att tvätta lite, ska snart ut i tvättstugan. I övrigt har jag inte gjort så mycket ikväll, bara tagit det lungt. På tal om trallen som jag höll på med idag. Det gick vägen ! Blev onormalt rakt och bra. Börjar nästan fundera på när felen ska dyka upp ; P Nej men det har gått riktigt bra, ska fortsätta imorrn. Måla ett lager till så att det täcker bra och sedan fortsätta med byggnationerna. Blir jag klar tidigt imorrn så har jag ett nytt projekt på gång. Ska sätta upp hyllan som jag pratade om tidigare. Faktum är att jag inte hittade någon lämplig plugg. Men nu har jag fixat de, samt en 8 mm borr till Hiltin så nu jävlar är det bara att sätta igång ; ) Hur helgen kommer att se ut vet jag inte riktigt. Robert kommer iallafall hem och vi ska ev. ut och pimpla. Blir roligt de, länge sen man var ute och fiskade. Gumman har dragit på sig en förkylning, får hoppas det ger med sig !


Trallskruv


Trallvirke



Love you my dear !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0