Härliga Fredag !

Soligt och riktigt varmt, sommarväder med andra ord. Efter att jag kommit hem i förmiddags så var jag och gumman upp på byn en sväng. Handlade lite och gjorde en del ärenden. Snurrat runt ett tag och avlade sedan en visist uppe på berget hos Wiklunds. Ikväll är det som sagt middag med galvgänget, även Baron Bolinder skulle hänga med. Klockan fyra skulle vi samlas hos Jansson och sedan dra på pizzan för att käka. Kan nog bli trevligt, var ett tag sedan vi gjorde nått. Hur kvällen sluta vet jag inte, men jag tror inte att det blir något märkvärdigt. Inte för min del iaf. Ska avrunda detta inlägg och hoppa in i duschen nu och sen göra mig klar.


The Platters - Great pretender
En riktigt höjdarlåt från svunna tider




Älskar dig Lisagumman. Tack för att du finns !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0