Gud hör bön !

Har vart på svängvägen sen imorse för att bygga klart. Har även målat ett varv, dock inte klart. Är klar med byggnationerna så nu väntar nästa projket ; ) Anledningen till att jag har denna rubrik är för att jag har fått till internet. Nu fungerar det äntligen som det ska, känns så satans bra. Nu går det så snabbt att jag knappt hinner med ; P Föreslog för gumman att nu kunde vi lana när vi båda hade datorerna, men hon var inte sugen ; )
Så ser det ut just nu, tänkte duscha och ta det lungt en stund innan jag börjar med maten. Och hur kvällen ser ut vet jag inte riktigt ännu. Robert är ju hemma så det är inte omöjligt att man får besök. Imorrn blir det ev. pimpligt och då troligtvis ute på Bomsjön. Ska lägga upp veckans låt också. Det blir, Vår med Völund Smed. Fortsätter på Vikingarock temat även denna vecka. En riktigt höjdarlåt, passar in till årstiden också.


Völund Smed - Vår


Älskar dig sambon min, du är det bästa som finns !

Kommentarer
Postat av: Sambon

Du får det att låta som att jag bara ligger och pillar mig naveln hela dagarna :P

2009-04-03 @ 18:51:26
URL: http://leezah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0