En Baron på besök !

Har nu ätit bandspagettilåda som min underbara flickvän har gjort. Hennes mat är alltid lika god ! =) Tidigare idag så har vi vart uppe och handlat lite på byn. Mer har det inte blivit. Men det är fullt tillräckligt. Ihelgen ska vi däremot grejja med Lisas bil. Byta däck, städa och tvätta så det blir full huggning. Igår när jag som bekant var till Umeå så köpte jag solskydd på Jysk. Vi ska ha dessa ute på balkongen. Jag var inne på Plantagen innan, där jag tittade på ett parasol. Men vi förstog att det skulle bli för stort. Ska sätt upp dessa ikväll hade jag tänkt. Baron Bolinder hörde av sig igår och undrade varför jag inte var hemma. Han hade ringt på men ingen hade öppnat. Han förklarade att han tänkt komma på kaffe men jag sa att han skulle få komma ikväll istället. Vi har...eller Lisa har gjort blåbärspaj som vi ska bjuda på ; )
Eftersom att bloggskrivandet har blivit lagt åt sidan ett par dagar så tänkte jag lägga upp en dragspelsvideo som i själva verket skulle ha lagts upp i tisdags


Älskar dig gumman min. Mer än allt !


Janne Winblad

Kommentarer
Postat av: Jansson

?????? Hahaha, hur tusan hittade du åt denna filur?

2009-04-17 @ 05:12:59
URL: http://galvpojkarna.blogg.se/
Postat av: Farsan

Helt otroligt! Vilken underhållning. Ja denna man slår då alla rekord. Han borde ställa upp i Talang.

2009-04-17 @ 11:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0