Dubbla inslag !

Tänkte lägga upp två låtar denna fredag eftersom att det inte blev något förra fredagen då vi var på nappet.

Har inte göra så mycket ännu. Har slagit upp kaffe och sitter vid dator. Läser en del bloggar och kollar runt. Igår skulle jag ju som bekant sätta upp solskydden. Jag började med att sätta upp ett utav dem. Men det började bli mörkt ute och dessutom så jävlades en del saker. Så jag tänkte att jag skulle sätta upp dom senare idag. Lisa jobbar idag, hon har nog slutat nu skulle jag tro. Men hon har lämnat in bilen på reparation idag så hon är nog inte hemma förnst 5-6 ikväll. Får väl hoppas att den fungerar bättre efter det =) Ida-Marie ville ju se skorna som jag har köpt så jag tänkte lägga ut bilder på dom. Har även lite bilder från förra helgen och Varpsjönappet som jag tänkte dela med mig utav. Återkommer säkert med ett inlägg ikväll.

 


       


Idag blir det två riktiga höjdarlåtar !

Judas Priest - Breaking the law


AC/DC - Money talks



Love you Leezah !

Kommentarer
Postat av: Idamari

Yes! Ny blogg, nystart, du vet : )

Snyggve skor, dom kommer passa bra på alla sommarrr fester : )

Kram

2009-04-17 @ 19:59:23
URL: http://idamarithornberg.blogspot.com
Postat av: Anonym

Har herrn köpt på sig ett par Brage tofflor

2009-04-19 @ 14:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0