Arbete

Har nu målat ett varv igen. Började dagen med att fara upp på Färghandeln och hämta mer färg. Sen begav jag mig på svägvägen för att göra klart trallen och målningen. Har som sagt målat ett varv nu och ska låta det torka ett tag. Under tiden så tänkte jag göra lite uträkingar gällande hur mycket virke som går åt. Hur det ska gå det vette väl satan, men det ordnar nog sig. Sånna här gånger skulle man ha haft assistans utav BOAK, han är en höjdare på att räkna ; P
Igår när gumman hade lagt sig så satt jag uppe vid datorn en stund. Lade in lite musik på datorn och kollade runt på apberget. Jag hittade åt "plojkortet" vi tog innan vi gick ut nian. Så jag tänkte att jag skulle dela med utav den bilden.


Tror aldrig att ni hittar åt mig ; P


Tyck om du prinsessan min =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0