Torsdag

Idag är det torsdag som ni säkert vet. Inget speciellt med denna dag förutom att idag har jag faktiskt lite granna att göra. Lisa har vart på skolan idag och slutade runt tolv. Vi for ut på byn en sväng för att vi skulle på systemet. Vår vän daniel Svensson fyller år i veckan. Så på lördag ska vi till vilhelmina och hotellet för att förtära sprit. Hade även tänkt att klippa mig, var ett tag sen nu. Men det var ingen utav frisörerna som hade drop in denna dag så de fick vara. Väl på systemet så passade jag på att köpa några nya ölsorter.


Fr.v Falcon Julöl nr 1132903
Spendrups Julbrygd nr 1135002
Åbro Lejon nr 144402

Jansson rekommenderade Åbro Lejon och eftersom att han är en riktigt finsmakare så betvivlar jag inte på att den är god ! Och Julöl är jag väldigt frälst i så det blir nog bra lördags godis det här ! Ska ge er en utförlig beskrivning efter helgen. Ber om ursäkt för att jag inte bloggade igår, men jag glömde totalt bort det. Ska inte upprepas ; )
Nu ska jag och älsklingen börja packa ihop alla saker som ska till åsele på lördag. Fullt upp med andra ord !



Även en bild på min underbara flickvän Leezah !

Älskar dig gumman !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0