Tisdag och dragspel

Min far hade ju som önskemål att jag skulle lägga ut en dragspelsvideo på tisdagar. Och jag tänkte att det kan jag väl göra. Sen hur länge det varar får vi se. Använder mig utav Youtube när jag lägger upp videos och dom har inget brett utbud utav sånna videos. Men jag kör väl på så länge jag hittar något. Det går säkert att kompensera med något annat gudafruktig i brist på dragspel. Idag har det inte hännt någonting alls. Lisa börja jobba klockan ett och slutar om ett par timmar. Sitter just nu och letar jobb och bearbetar mitt CV för att jag ska framstå som duktig ; ) Ägnar även lite tänkande åt helgens flytt. Planerar hur vi ska gå till väga ; P Har inte mer att förtälja för tillfället !





Första låten i detta projekt är en riktig klassiker. En riktig höjdare ! Nordsjön av och med Harry Brandelius.
Måste även tilläga att min far är en hejjare på att framföra denna på sitt dragspel.

Kommentarer
Postat av: Farsan

Ett bra val. Ser redan fram mot nästa tisdag.

2008-11-25 @ 18:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0