Propplösning

Jag och älsklingen tog en lite längre sovmorgon idag. Hon har var ledig idag så det pasasde utmärkt. Sen var jag rejält trött efter gårdagens alla avsnitt av Most Haunted på tv 4 +. Det skall även nämnas att jag somnade efter första avsnittet ; ) Vaknade när det var en kvart kvar att sista programmet. Gumman sa att om jag tänkte fortsätta sova så skulle skulle hon stänga teven för hon tänkte inte se det själv. Och det skulle jag inte heller vilja när jag såg vad som pågick. Kanske ska berätta vad Most Haunted handlar om, för er som inte vet. Most Haunted är ett team som besöker hus, slott, herrgårdar m.m. som sägs vara hemsökt och där folk sägs ha sett eller upplevt saker som kan anses vara paranormalt. För att göra det enkelt kan man säga, ställen där folk har sett spöken !
Teamet har med sig två medium som kommunicerar med de döda och förklara vilka dessa andar är, var de kommer från, varför de är här m.m. I de flesta avsnitt vi sett så har det inte varit så märkvärdigt. Både jag och Lisa är en aning skeptisk till vissa saker. Men ibland kan de vara riktigt otäckt. Igår var det ett sånnt avsnitt. En ande som sas vara ond tog över ett av mediernas kropp och hyste aggressioner. Skrek och kastade saker omkring sig.

Nog om detta. Ni undrar säkert över rubriken ?! Jo det är nämligen så att Lisas avlopp till badkaret är en aning tätt. Det tar inte undan vattnet. Lägenheten ska ju snart tömmas och städas, inte att förglömma BESIKTNINGEN ! Att åtgärda detta problem låg alltså på sin plats. Vi var och köpte propplösningsmedel (kaustiksoda) för att få bort skiten. Jag har grejjat med det under eftermiddagen och nu försvinner vattnet fortare än någonsin. Sen har det inte hänt så mycket mer idag faktiskt !

Älskar dig gumman !




Samlade scener från endel avsnitt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0