Ny vecka !

En ny vecka har tagit sin början. Måste säga att det har vart en bra helg. Tillbringade helgen tillsammns med älsklingen, kan ju sluta på annat sätt än i glädje =) Lisa jobbar till klockan nio så jag är ensam. Hur hon jobbar resten av veckan har jag ingen aning om. Än om jag frågar henne eller läser hennes schema som sitter på kylskåpsdörren så glömmer jag bort det ; P Har suttit och försökt skriva ett bra CV på AMS. Och jag måste medge att det inte är det lättste. Anser att det ska vara personligt och sticka ut litegranna. Men samtidigt inte alltför mycket. Svårt att hitta en bra balans !
Det lättaste hade ju vart om man bara behövde skriva - Anställ mig jag är jätteduktig ! ; ) Men jag är rädd att det inte riktigt fungerar så bra. Å andra sidan vet man ju inte förnst man har provat, men jag tror jag skippar det ;P Nej jag hoppas verkligen att det dyker upp något, att jag lyckas hitta ett jobb. Har inte vart arbetslös så länge men det känns att man inte är van att vara hemma om dagarna. Är ju så dåligt betalt också !

Nästa helg har vi tänkt att flytta Lisas grejjer till Åsele. Vi kommer att bo i min lägenhet tills den sista Januari ungefär. Kan hända att det blir en tidigare flytt också. Men som det ser ut nu så blir det i slutet av Januari som vi får ta den nya lägenheten. Blir extra arbete eftersom vi måste flytta två gånger. Men den nya lägenheten ligger inte långt ifrån den nuvarande så det lär inte ta lång tid att flytta grejjerna. Jag brukar resonera såhär när det gäller att flytta. Är det inom samma ort så flyttar man allt på en dag om man bara stressar och ger järnet ;P Men vi får väl se hur lång tid det tar ! Sen är Lisas bil färdig reparerad. Det kunnde inte komma lägligare =)

Trivs så förbannat bra tillsammans med min Lisa. Vi ska äntligen få flytta ihop och bara njuta av varandras närvaro varenda dag <3 Allt ska kommer bli så underbart !
Lisa jag älskar dig !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0