Lördagsafton !

Klockan åtta imorse så började vi med morgonkaffe och sedan satte flytten igång. Jag och Lisa bar ut låda på låda ! Runt nio snåret så hade vi fyllt släpvagnen och vi begav oss mot Åsele. Lisa var inte lika tidsoptimistisk som jag var gällande flytten. Men jag räknade ungefär på en timme och ett lass från Dorotea. Vilket stämmde alldeles utmärkt ! Att bära in sakerna i min lägenhet gick ännu fortare än att lasta. Kan bero på att när vi lastade så var vi noga med att lägga allt rätt så vi skulle rymma så mycket som möjligt. Sen har Lisa en vriden trappa ner från sin lägenhet. I min lägenhet har jag raka spåret upp. Nog om detta ! Nu har jag duschat och öppnat en öl. Först ut av de nya sorterna blev Falcon Julöl. Än så länge smakar den superbra. Sitter och värmer upp med min favorit musik. Och jag måste säga att det är härligt =) Vi ska bara göra oss iordning och dra vi till Daniel och sedan vidare. Hoppas det blir en kanonkväll. Men det är ju ett bra gäng som ska fara så det blir nog superbra ! Ha en trevlig kväll allihopa !


En bild från i sommras

Kommentarer
Postat av: Idamari

Den bilden känner jag igen : )

2008-11-30 @ 00:16:47
URL: http://maire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0