Fredag

Sitter just nu och letar efter fredagens låt på youtube. Finns en hel del bra att välja mellan. Var svårt att välja, men å andra sidan är det bra att det finns en del. Då är jag ju försäkrad om att jag kan publicera en ny varenda fredag. Lisa jobbar tills klockan nio så jag sitter ensam och fördriver tiden. Tänkte att jag ska ta och packa ihop det sista så det är klart inför flytten imorgon. Sen skulle soffan ha skruvats isär, likaså soffbordet. Jansson ringde igår och gav en inbjudan till bastufest på ÅVAB. Även rathögen på baksidan skulle brännas upp. Inte omöjligt att jag dyker upp frammåt kvällskvisten ; ) Måste ju vara fräsch och kry imorgon när det skall flyttas ; P Känns bra att det äntligen är på gång. Som ja ha längte ; ) Bara 2 månader på Finnpålsvägen sen vidare mot VÅRAN nya lägenhet på Fågelstigen =) Kommer att bli super bra ! Imorgon var det tänkt at vi skulle fara till Vilhelmina och hotellet. Men vi fick beskedet om att vi inte har någon chaufför för tillfället så vi får se hur det går ! Här kommer veckans låt iallafall.



Dire Straits - Walk of life
En riktig höjdare ! Kolla extra noga kring 2.40, riktigt tuffa moves ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0