En kommentar !!!!

Såg att jag fått en kommentar på förra inlägget. Känns tamme fan bra, ett steg i rätt riktning ; ) Det var signerat med BV så jag har min små aningar om att det är en viss herr Jansson från Varpsjö. Avslutningen på kommentaren löd Puss i ljumsken. Så det kan inte vara någon annan helt enkelt !
Har nyss ätit middag som lillguamman tillagade. Som vanligt lika gott =)
Innan de har vi vart och handlat lite granna tillsammans med svärmor. Bra att fylla på födoförådet lite. Och imorgon verkar det som att vi åker till Åsele. Antigen mitt på dagen när älsklingen slutar skolan eller lite senare, vi får se. Pratade med Fanto idag också, han ville komma och hälsa på. Eftersom att det går dåligt med tanke på att jag är i Dorotea så erbjöd jag honom att komma ihelgen. Får vell se om han dyker upp. Hoppas de iallafall, var länge sen man såg honom.
Undra just om Robert kommer hem ihelgen, kanske ska bjuda in honom på kaffe också.

Älskar dig Lisagumman, du är snyggast !


Kommentarer
Postat av: BV

Men hur kan du tro nått sånnt?? De är ju jag !! Du hjälpte ju mig att måla om huset, så de blev snyggast i stan. Jag kommer med långkalsongerna på lördag som du glömde senast du var hit och hjälpte mig. Har ett nytt projekt på gång som du ska få hjälpa med mig, så komihåg att lämmna kalsongerna hemma då;) Puss på fontanellen

2008-11-20 @ 10:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0