Bevisat !


Efter senaste kommentaren så står det klart att det är Jansson från Värpsjön ;  )
Men jag klagar inte, tycker det är roligt. För övrigt så har det inte hänt så mycket ännu. Vart sent inatt så jag tog extra sovmorgon idag. Och efter nattens sysselsättning så kan jag då konstatera att Alfred Hitcock´s filmer är rena skiten. Iochförsig har jag inte sett alla hans filmer. Men den jag såg igår var då riktigt värdelös. Orkar inte skriva ner handlingen, men dålig var den. Sean Connery var en utav huvudpersonerna. Tycker han är en bra skådespelare men han gör sig bäst som James Bond !



Har glädjen och meddela att statistiken stiger på min blogg. Jämför med hur det brukade se ut på galvpojkarna blogg som jag tidigare var aktiv skribent på, ser det ganska löjligt ut. Men det är ju på gång iallafall. Jag vet ju inte riktigt vilka som läser min blogg. Har ju några namn iallafall, men det fattas många ; P Men vill ni att jag skriver något speciellt så får ni väl säga till. Meningen är ju att bli sveriges populäraste bloggare ; )


Syns nog dåligt men det har gått uppåt de senaste dagarna. Igår hade jag hela 15 läsare så jag är mer än nöjd. Lisagumman hade ju tipsat om min blogg i ett utav hennes inlägg. Så jag ska inte vara sämre än att jag länkar till hennes och Moas blogg.
http://liimoo.blogg.se


Ska ta och packa ihop några grejjer nu och sen beger vi oss till Åsele. Gumman tänkte dricka glögg ihelgen, hon har även en vindunk hemma hos mig som är oöppnad. Och jag kom på att jag har tre flaskor rött som står till förfogande.¨
Bl a en Lindemans Shiraz, möööngött ; )
Tror inte jag tar med mig datorn till Åsele så de lär nog inte bli bloggat något under helgen. Galvpojkarna lägger alltid upp veckans låt på fredagar. Tycker den idén är bra så de tänker jag också göra.



Eddie Meduza - Norwegian boogie
Spelning på Gröna Lund


Och för övrigt så älskar jag dig mer än allt Lisa !
Du är det absolut bästa jag har !

Kommentarer
Postat av: Sambon

Du nämnde ingenting om min bror :P Det är ju iofs inte säkert att han ska komma, men det lutar åt det hållet. Nu ska jag packa färdigt, ta en dusch sen packar vi in allt i Lilla Blå och åker. Jag älskar dig!

2008-11-20 @ 14:30:13
URL: http://liimoo.blogg.se/
Postat av: Idamari

Jag läser i alla fall : ) Och det där med statistik: Jag har länkat på varenda jävla ställe jag kan komma på, förmodligen är folk bara inte intresserade av att läsa om en fattig student som fördriver all sin tid på Iksu och som varken har barn eller husdjur att skriva om, för läsare det har jag inte, inte många i alla fall.

2008-11-20 @ 17:58:51
URL: http://maire.blogg.se/
Postat av: BV

Ja jag läser ju din blogg flitigt oxå. Tycker att dina första inlägg är dom bästa, har printat ut dom så nu hänger dom i sängkammaren

2008-11-20 @ 19:19:18
Postat av: Farsan

Det blir bra med veckans låt, och på tisdagar kan du ju lägga ut veckans dragspelslåt för oss som gillar dragspel. Sedan tycker jag du ska lägga ut en adventskalender.

2008-11-20 @ 20:14:35
Postat av: huvudbrydd

Får jag föreslå ett smaskigt recept på onsdagar. Adventskalender är ett måste i juletider :) Ha en trevlig helg!

2008-11-20 @ 20:20:26
URL: http://huvudbrydd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0