Tripp till Umeå

Ska börja med att be om ursäkt för att jag inte skrev någon blogg igår. Men det blev så sent när vi kom hem från umeå så de blev sängen på en gång. Vi var som sagt till Umeå igår för att handla lite. Svärmor skulle även upp på lasaretett. Nu har jag och Lisa köpt pynt till våran julgran. Köpte också julklappen åt lilljänta. Får lägga upp bilder på de sen. Vi sov i Dorotea inatt och ska åka hem efter vi ätit. Var trevligt igår faktiskt. Finns ju så kopiöst jävla mycket man skulle kunna köpa. Skulle vara fint att vinna ett par hundra tusen såhär till jul så man kunde få köpa allt man ser ; P Måste även tillägga att när vi var in på Rusta så hittade jag en tapet som jag skulle vilja ha. Den var riktigt jävla fin. Men vi får väl se hur de blir ; P Hur helgen ser ut vet jag inte ännu. Lisa jobbar iallafall hela helgen. Pratade med Mattias om vi kanske skulle ta och fara ut på lördag för att se om vi kunde få oss en fågel. Får väl se om han hör av sig ! Eftersom att jag inte skrev någon blogg igår så ska jag lägga ut veckans dragspelsvideo, samt avsnittet för julkalendern.


Del ett av avsnitt 16

Del två av avsnitt 16



Avsnitt 17


Veckans dragspelslåt med Walter Eriksson och Hasse Tellemar. Och har man sett Sällskapsresan 1 ett par gånger så känner man igen låten. Höjdarbandet Las Peras spelade den här under en fest. Riktigt bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0