Söndag

Denna vecka är till ända. Igår var vi som sagt och tittade på lucia i kyrkan. Måste säga att dom gör det för jävla bra ! Visste ju som bekant om att lillebror skulle sjunga solo i slutskedet av uppträdandet. Höll på att smälla av när jag hörde hans röst. Han var verkligen bra på att sjunga, helt jävla otrolig ! Har ju ifs aldrig hört honom sjunga "på riktigt" så jag hade ju ingen aning om hans kapacitet ; ) Nog har jag hört honom sjunga med till Torsten hällde brännvin i ett glas till Karin Söder medans jag bodde hemma. Vilket jag är mer än nöjd över ; ) Men som sagt aldrig hört honom sjunga sådär. Blev då riktigt stolt iallafall ! Efter vi vart i kyrkan så for vi hem och käkade middag, sent som vanligt. Kan inte förstå att vi altid äter så sen jag och gumman ; ) Kvällen fortlöpte framför teven med diverse filmer. Och denna kväll kommer nog att se ut på samma vis. Har planerat att se Parlamentet, Wallander och slutligen Hemsökta Hus i vanlig ordning. Känns surt att det är uppehåll för Andra avenyn fram tills Januari. Har verkligen blivit fäst vid denna serie. Imorgon hade vi tänkt att fara på kommun och låna nyckeln till våran blivande lägenhet. Vi ska kolla hur mycket tapeter som kommer att gå åt. Sen skulle vi ha varit till farbror på färghandeln för att kolla vilka tapeter som finns att välja mellan. Ju fortare desstu bättre ! Nu har verkar Lisa ha duschat klart så jag tänker duscha och sen ska vi hem till mor&far för att äta.


     

Lite bilder från gårdages uppträdande !



Dagens avsnitt av julkalendern

Älskar dig sambon min !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0