Slutet på veckan

Ja då var denna vecka till ända och julafton närmar sig. Igår var det trivselkväll med grabbarna, hade riktigt trevligt faktiskt. Sitter just nu och funderar på att göra mig någon mat. Sen längtar jag som ett tok efter älsklingen. Hoppas hon kommer snart ; ) Hon skulle äta hos svärmor innan hon skulle fara. Min far fyller år idag, så ett besök på svängvägen hade jag tänkt när Lisa kommer hem. Grattis Grattis Farsan ! 
Snart är det jul som sagt. Det går jävla fort ! Sen vankas det nyår om några dagar också. Undrar hur det blir ? Om vi drar till Uppsala eller inte. Kan ju vara roligt att göra något annat. Aja ha det så länge !


Avsnitt 21 del 1


Del 2


Slutligen tänkte jag lägga upp en video till farsan på hans födelsedag. Eftersom att han gillar dragspel så blir det naturligtvis dragspel.


Grattis än en gång !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tackar så väldigt mycket. Det var kul.

2008-12-21 @ 18:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0