Onsdag

Har ju infört på denna blogg att det skall läggas upp en dragspelsvideo på tisdagar efter önskan av min far. Men igår var det fullt upp. Vi flyttade grejjer på dagen och sov i Åsele tills idag så någon dator tog vi inte med oss. Så jag tänkte att jag skulle lägga upp den idag istället. Som sagt så körde vi en vagn med grejjor till Åsele igår. Nu är det i princip tomt i Lisas lägenhet. Bara sängmadrasserna, tvn, dammsugaren och lite småskrammel kvar. Så nästa torsdag är det besiktning av lägenheten, d.v.s utflyttning på onsdag. Vi var och kollade på den nya lägenheten idag också. Vi ansåg att det skulle vara bra att ha mått på alla rummen. Och...jaa...måste ju säga att det var både bra och dåligt att fara dit. Måste tillägga att vi varit lite "dumma" som bara varit dit när det har vart mörkt och när den har vart möblerad. Men det har vart så dåligt med tid. Har inte passat på dagarna. Vid besöken så ansåg vi att den var fin. Men i själva verket var den inte så fin! Idag såg vi verkligen alla skavanker och fel, inte trevligt alls = / När vi lämnade tillbaka nyckeln idag så tog vi upp alla felen. Menade på att vi ÄR i behov av tapetsering. Det lät inte omöjligt iallafall, hon vi pratade med verkade förstående. Så förhoppningsvis så blir det nya fräscha tapeter ! Är rätt ont om tid till att göra de eftersom att det är juletider och den sista januari ska vi vara ute ur lägenheten på Finnpåls. Antar att vi får tapetsera själv, går fortast så. Min mor är ju väldigt duktig på att tapetsera så vi får lejja in henne ; P


Här kommer veckans dragspelsvideo.


Måste även lägga upp en video till. Det var såhär att jag och Lisa såg programmet morgonsoffan igår på teve. Och i varje program så har dom ett inslag som kallas Nightvision. En i gänget bakom morgonsoffan agerar ett danskt medium. En parodi på något ockult program. Här är iallafall avsnittet från gårdagens program och jag skrattade så jag låg dubbelvikt tamme fan =)




Slutligen vill jag säga att jag älskar dig mer än allt Lisa. Tack för att du finns !

Kommentarer
Postat av: Farsan

Tack för den!

2008-12-04 @ 07:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0