Ny vecka

Gårdagen bestod utav sprängande huvudvärk och illamående. Både jag och lisa mådde riktigt dåligt. Men med tanke på alkoholintaget under lördagen så är det itne så knepigt att det satte sina spår. Vi fick ju som sagt var tag på en som körde. Eller det var Taxi som stod för fordon och chaufför mot betalning ; ) Bowlinghallen var en riktig höjdare måste jag säga, än fast Lisa var tusen ggr bättre på att spela än vad jag var ; )  Efter bowlingen en mellanfest och sen hotellet. Och där var det ingen kö vid ingången, lite folk och absolut ingen kö till baren. Optilmalt med andra ord ! Inne på hotellet blev det rena julafton när jag fick se att gänget från Varpsjö med Jansson i spetsen gästade Vilhelmina och hotellet. Det var en bra kväll helt enkelt =) Men nu  blir det nyktert fram till nyår känns det som. Lisa jobbar till klockan fyra och är dom hemma om ett tag. Tänkte att jag skulle ha maten klar tills hon kommer hem.
Imorgon skall vi eventuellt flytta resten av sakerna som är kvar i lägenheten. Inte mycket alls, men det ska med det också. Kaoset i Åsele skulle ha behövts organiseras också. Bära ut lite saker i förrådet m.m.
 
Passa på att läsa årets julkalender på galvpojkarna.blogg.se !


Lisa jag älskar dig | Nio månader idag =)


Kommentarer
Postat av: BV

Kolla in min nya sida, finns fina stylingprylar du kan vinna till din rulljator,

2008-12-01 @ 14:10:47
URL: http://rulljatorracet.nuganskasnabbt;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0