Lucka 4

Det är den 4 December och dags för lucka fyra. Vet ju inte om julkalender uppskattas eftersom att jag inte hört något från mina läsare. Men jag fortsätter väl och ser om jag blir mordhotad eller inte. Lisa är på skolan idag och jag antar att hon slutar om en stund. Fick beskedet av vaktmästaren idag att vi ska få tapetsera om i lägenheten. Känns skitbra måste jag säga. Vi vill absolut inte bo där när det ser ut som de gör nu. Så vi ska fara dit och mäta för att se hur mycket som behövs, hämta ut material och sen börja tapetsera. Men prio ett just nu är att göra klart Lisas lägenhet innan besiktningen nästa vecka. Igår när vi for från Åsele så hade Lisas far kört dit hennes bil och lämnat in den på verkstan. Vore väl satan om den inte ska bli bra nu ! Nog om detta, ska snart möta gumman och fara på affärn.


Lucka 4


Love you Lisa !

Kommentarer
Postat av: idamari

Dom uppskattas : ) Jag tycker sånt är roligt och kollade alltid på galvpojkarnas förra året.

2008-12-04 @ 16:17:11
URL: http://maire.blogg.se/
Postat av: Idamari

Bra, då får jag kika in. Slutade typ när du slutade bara för att det var dig jag kände och ingen annan : )

2008-12-04 @ 17:22:22
URL: http://maire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0